Klachtenregeling

ANTARES Advies vindt het belangrijk dat haar klanten tevreden zijn over haar dienstverlening. Het verlenen van financiële diensten is en blijft mensenwerk. Het is dus mogelijik, hoe zorgvuldig daarbij ook te werk gegaan wordt, dat er af en toe iets niet naar volle tevredenheid verloopt. Mocht u een klacht hebben dan kunt u dit aan ons kenbaar maken. Wij zullen trachten een passende oplossing te vinden en zo mogelijk onze dienstverlening verbeteren.
Wij streven ernaar u goed en zorgvuldig van dienst te zijn. Toch kan er wel eens wat fout gaan; voor al die gevallen zijn wij toereikend verzekerd voor beroepsaansprakelijkheid.

Hoe kenbaar maken?
Indien u een klacht hebt kunt u dit schriftelijk aan ons kenbaar maken.

Via de post :
ANTARES Advies
Raadhuisplein 2
6114 JH  Susteren

Via e-mail :info@antares-advies.nl

Klachten over onze dienstverlening horen wij graag direct van u. Met u kunnen wij dan nagaan hoe wij tot een oplossing kunnen komen. Mocht dat niet tot uw tevredenheid lukken, dan heeft u de mogelijkheid uw klacht voor te leggen aan:

Het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93560
2509 AN Den Haag

Informatie over het Klachteninstituut kunt u vinden op www.financiëleklacht.nl